manikűrvadász 26. forduló


A mai, 26. Manikűrvadász forduló szervezését Thimmykének köszönhetjük. Mint mindig, most is izgatottan vártam a sorsolást - mindig türelmetlenül várom a párok kihirdetését, kíváncsi voltam, most is Pancsit fogom-e kapni :D

De nem, ezúttal Andi lett a párom, a MyMomentNails írója, aki lenyűgözőbbnél lenyűgözőbb manikűröket készített. Egy fikarcnyi panaszom sem lehet a kínálatra, alig tudtam leszűkíteni a kört először tíz manira, amit megcsinálnék, amiből végül kettő lett. 


Az egyiptomi manikűrje nagy szívfájdalmam, egyszerűen gyönyörű, de nem álltak a rendelkezésemre sem a megfelelő lakkok, sem a megfelelő nyomdák ahhoz, hogy reprodukálni tudjam, így nyúltam egy ManiCute Barokk téma felé. Tudjátok, hogy nagyon szeretem a barokk mintákat - nem okoztam meglepetést vele, de legalább tetszik :D Nem tudtam négy kép alá adni, annyira "egyszerű, de nagyszerű" lett számomra. Szolid, elegáns - ez a rózsi-fehérarany párosítás meglepően jól működik, nem számítottam rá. 

A manikűr maga mikroshimmer alapra készült nyomda, díszítve eBayes kővel és mattítva, semmi extrém vagy bonyolult, de mégis... Sajnáltam lemosni, de kellett a hely a vasárnapi magyar-belga meccsre készített szurkolói körmömnek :D (Ezt a posztot a német-szlovák meccs alatt írom, úgyhogy még nagyon izgulok. Remélem megérte beáldozni a körmeim a magyar hímzésminta kedvéért! #HUN #fingerscrossed)

A felhasznált lakkok: 

  • Essence - Be my marshfellow!
  • Mundo de Unas - Light Gold
  • MoYou - Fashionista 08

Nézzétek meg a többiek munkáit is!







14 megjegyzés: